3

kembali

Posted by jackfred on Monday, May 31, 2010

sudah lama aku meninggalkan mende nih.. tapi bila Thom memulakan bicara.. hati jadi semakin tidak tenteram.. nafas kembali berdegup kencang..

adrenalin yang suatu ketika menjadi kegilaan darah muda aku, kini kembali menular di setiap genap sudut urat darahku yang hampir lesu..

pop, control, landing.... sempurna sudah asas kepada segala kegilaan yang dulunya tidak mengenal masa.. OLLIE.. kalau OLLIE masih berbisa, masakan KICKFLIP menjadi mustahil..

kini setiap petang, skateboard yang baru dibeli, menjadikan masa riadah aku kembali terisi.. ketika peluh-peluh jantan mencurah-curah, kaki mula terasa lebam-lebam, ketika itulah semangat Rodney Mullen datang menyapa..

it's must be hard, but, this is your life".. bisik Mullen sambil melakukan ollie melepasi kepala aku..

cayalah Thom.. Lu telah mengembalikan kegembiraan sepuluh tahun lepas aku.. kepuasaan bercinta dengan skateboard nih, mengatasi kecintaan terhadap facebook aku..

aku akan terus bermain sehingga tiba solat magrib... jap.."pukul 6, 7.. ok lah tu.. walau sejam pon, janji aku hepi"...

pheewww.... bahagianyaa....








3 Comments


anept n skate baording????


jack....ko bukan main ice hockey ke??


ice hockey maen gak... hehehe..
p.beetle.. anda sungguh sarcasm...hahaha..

anony : o'oh.. dulu aku gila mende nih.. kenapa tak percaya??

Copyright © 2009 OPTIMISME All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.