2

potongla rambut tuh..

Posted by jackfred on Sunday, June 21, 2009
setiap dialog aku, semuanya di cakap di dalam hati..


mama :anep, potongla la rambut tuh... x hensem pon ko rambut panjang gitu..

aku : istilah hensem bagi mama adalah rambut pendek macam ba'..

nenek : eh, kenape aku tengok ko nampak len eh??.. lorr.. rambut die da panjang rupenye... hahaa..
nenek tengok, x lawa la anep...

aku : LAWA?? hisshh...


tila : banep, kawan aku cakap, klako tengok rambut ko.. cam mende jek...

aku : kawan ko nak kat aku sebenarnye tuh..


maksu : hahahaha.... klakonye nep.. da macam pompuan da aku tengok ko.. plus, mule2 balik kampung, badan slim... ko ni biar betul nep... hahaha...

aku : susah sangat ke nak kate aku cute??

bapak aku : ko xde duit ke nak potong rambut??...

aku : xde.. klu ade pom, xnak potong... hehehe...

hhhmmmmhhh..... walau ape pun terjadi.. aku nak simpan rambut aku sampai aku jadi model sunsilk...

lalalalalalalala....

2 Comments


hahaha....meh nak tambah...

"anept, rambut pendek lg cool..."


hahahaaha.. arait.. akan dipertimbangkan 3 tahun lagi.. hehehe..

Copyright © 2009 OPTIMISME All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.