1

....

Posted by jackfred on Friday, July 03, 2009
mama : kenape ngn rambut ko nep??? macam orang sakit je aku tengok..
aku : ..........

mama : hahahaha... tila meh tengok abang ko ni.... hahahaa.... macam budak skolah kene potong
rambut ngn cikgu dsiplin... cikgu mane potong rambut ko nih??

aku : ...........
tila : hahaha.. kenape ko nampak laen eh banep??.. kelakor.. hahaha..

AKU : tukang gunting bodo!!!... sumpah aku xg da potong rambut kat die..
mama : tu la.. aku nak guntingkan ko x bagi... kan daa...

disebabkan aku terlalu bengang, mereka berhenti bergelak....

mama : tila jom siram pokok bunge....
AKU : ARGHHH!!!!!.... rambut aku... ='(

1 Comments


This comment has been removed by the author.

Copyright © 2009 OPTIMISME All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.