3

weh... ko ni pehal??..

Posted by jackfred on Friday, August 20, 2010
mmm... ok... line ni, kena offset ke dalam sikit... okehh.... sloowww.. steady.... steady...

mmm...mmmmm... mmmm......

hek!!!!

aduh... kenapa jadi camni...tolong lah jangan sekarang... cane nih.. Jangan lah dia perasan...

ya allah.. setan ko tolong la jangan gayut kat sini.. besepah lagi tempat lain lu boleh gayut... periuk nasi aku nih...

okeh okeh.. fokus..

mmmmm.......................

ZZZzzzzZZZZzzzZZZZzz...

GEDEGANG!!!!!!



WEH!!!! KO NI KENAPA???.. Soal Bos aku dalam keadaan masih terkejut...

'errr... hehehe.. takda apa boss... biasa biasa je nih.. 'balas aku..

'cilake.. macam mane boleh tersembam kebelakang jatuh dari kerusi nih...sebelah bos pulak dah kena nih.... biasa tersengguk je kalau mengantuk dalam office nih... "

selepas bangun dari terjatuh... mengambil kedudukan di depan komputer kembali... aduh...

Boss : OK KA????...

aku : THUMBS UP BOSS!!! biasa la jatuh bangun ni boss.. baru boleh berjaya.. (sambil terasa darah mengalir laju di liang-liang saraf pipi..)

3 Comments


beb,gua TIGA hari straight bos sergah gua...bwaahahahahaa!!!

gila kaw2 doh xleh tahan!:D


geleng2 kepala...isk isk isk...


hak hak.. cam besala... cam dolu dolu...

Copyright © 2009 OPTIMISME All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.