2

warna warna kehidupan

Posted by jackfred on Saturday, February 19, 2011
greng...greng... bunyi perut aku bila sudah kelaparan. drop d. 'pergi kedai belakang kejap la, untung-untung ada sardin roll"...

"err, teh o ais satu ya" bungkus!... pesanku kepada pembantu kedai makan tersebut. sedang menunggu teh o ais aku siap, aku terpandang tepat kepada mata seseorang. " ceh HIJAU"...

Besok pagi, perut aku lapar lagi. seperti biasa, kedai makan ZAZA IKHLAS lah tempatku mencari sarapan budget.. kali ini berteman jejaka Kuala Pilah, Acap namanya. "eh, MERAH pulak arini". tegur Acap sambil menuding bibirnya ke arah mata mamat semalam...

celaka.. stail pakai warna contact lens ikut kaler baju...

2 Comments


standard la tu...style...hahaha....pakai lens mesti la ikut warne baju...huhu...

p/s:hi anep...lame x dgr cite..=)


cilake..

bila yang menulis anip,gua ingat warna baju dalam yang diintainya..

dah berubah budak anip ni rupanya..

Copyright © 2009 OPTIMISME All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.