7

sayang???

Posted by jackfred on Sunday, July 19, 2009
Dalam kepekatan malam, aku melihat jam casio ditangan… “aduh.. lewatnye balik arini….”

“Honey, I’m home!!!!!!!....” jeritku setiba di dalam rumah…

“B… ORANG KAT ATAS LA… DRAMA NI BEST!!! I CAN’T MISS IT…..”
Jerit buah hatiku yang sedang menonton drama faveret die di dalam bilik, di tingkat atas rumah ….

Heh… orang pompuan memang la klu dengan drama….Aku pon terus kedapur… hajat mencari seteguk air….tetibe hanset aku berbunyi….

baby?????? ….
Kenape die call aku nih…...
“Hello??...”

“Hello b… orang da siapkan milo b kat bawah… ade kat sebelah coffee maker tuh….
Lepas tuh, leave all ur stuff kat bawah, jap lagi i kemaskan lepas tengok drama ni….”
pesan pemaisuriku, dalam nada script drama…

“i da sediakan hot tub tuk b kat atas nih….. klu b nak mandi, b mandi dulu, nanti orang nyusul….
Tapi….
b naek atas dulu la… temankan orang tengok drama nih….best nih….” Sambungnye lagi..

Aku xmampu berkate ape2.. PERFECT!!!!....
Aku tersenyum sambil menuju kedalam bilik bersame milo, laptop appleku, n keletihanku…

“b….. sedapnye milo… nak cikit…. Mmmhh….” Belum sempat aku berkate pape, die trus capai milo kat tangan aku… “ceh…” naseb bek die pakai boxer dipadankan dengan singlet tali halus jek…

“Jap eh…”die memulangkan milo ku kembali, lantas bergerak kea rah kepala katil…
Die terus bersandar di kepale katil sambil matanye masih menatap drama kegemarannye itu…mengambil posisi bersandar…. “Skill baru ke nih?? Teka aku dalam ati…

“Okeh…. come here….” Dengan nada prnuh ikhlas mengajakku..
Aku masih terpinga2.. “die nak wat ape nih???...awalnye..” sambil di dalam dalam kepaleku, “sedap nih…” hehe…
Meh la… orang loosekan b cikit.. u must be tired….” Aku yang masih tertanye2 tindakannye itu, tersedar, lalu terus mengikut pintaanye… mmmhh….

Aku menyandarkan badanku yang penat itu di atasnye….dengan perlahan, die memelukku dari belakang… mengusap2 dadaku dari belakang, tapi…matanye masih di tv… “mmmmhhh…..legenye….”
sumpah!!! Ilang penat aku bekerja seharian…

How’s work sayang??.. tanye beliau..

“mmm… a bit tired la… arini kene pegi 4 site meeting… “ keluhku kepenatan….

“kesiannye…” nyata sayangku dengan nada xpuas hati ngn bos aku..

“you?..” Tanya ku pula…

“I’m here baby…
breathing you….
missing you…
loving you.. and always need you”…… bisiknye dengan penuh nada CINTA….
MUACHH!!!.....

Satu kiss hinggap di pipiku….
Aku melayang…. Terbang….. dan yang paling penting, terase sangat damai, aman, selesa, dan semua perkataan yang mengambarkan keselesaan sepenuhnye… ABSOLUTE comfortness…

Beliau meneruskan urutan bersilih belaian, ciuman, bisikan manja, dan sesambil mengomen watak jahat dalam dramanya di tv yang aku pon x pasal2 terjebak….
Aku hamper terlena dengan belaiannye….

Dengan penuh, manja die berbisik…
“ ok… enuf… let’s take a bath”….. I mandikan u k…” ujarnye penuh semangat… die melepaskan badanku perlahan2 di atas katil, lalu menuju ke bilik air…

Aku sebenarnya da lumpuh tadi da… terase malas, lemah dan ingin di belai lagi…. Tapi,.. ape cerita bile aku ternampak bayang2 die stripped balik pintu glass bathroom bilik tuh… aku pon apa lagi.. kat tepi katil tu jugak,aku serta merta menanggalkan segale jenis bentuk benang yang ade membaluti badan aku mase tuh.. kecuali boxer renoma aku la… malu beb kat die… belum sampai mase lagi…

Die kembali mendapatkan aku….

“Wahhhh…. Cepat u salin baju…” perlinye dalam nada yang paling meeooww… disertakan lirikan menggoda yang laen macam, diaduni senyuman yang laen macam, sambil menggetap bibirnye,menjamah tubuh sasaku yang da semakin laen macam… kejantanan aku berderau…berderau dan berderau lagi…. die hanye mengenekan tuala mandi yang berbentuk cam kot tuh.. ala, cam dalam cite2 omputih tuh… cam kot yang diikat pakai tali kat pinggangnye, tunggu mase nak kene rentap ngan aku jek tali tu kang japgi…

Dengan pandangan yang memang… hey… xbleh blah camni… tetibe, die berlari mendapatkan aku, melompat, lantas terus memelukku… bibirnye, sepantas kilat mendapatkan bibir aku… digomolnye bibirku menggunakan bibirnya, sambil, tangannya tidak berhenti meramas ramas di belakang kepalaku…

Apa cerita???...

Speechless beb…. ?? Nak sensor ke?? Xyah la…. Baru feel…??

Drive me to the heaven sayang… bisiknye sambil menggigit gigit telingaku….
Pheeewwww……. Apa cerita???.... sedap…….

“Truuutttt… truuuuutttt!!!!!”…..

JAMMMM!!!!!!!…. Aku terdengar bunyi paling aku pantang waktu aku tengah dukung mendukung nih…..
“Sape lak nih.. hissshhh.. potong betul…Jadah ape talipon time aku ‘penat’ nih…”
Aku terpakse menjawab talipon sebab, aku menunggu pangggilan dari pihak hospital, kerana menunggu laporan kesihatan nenekku yang sedang sakit di hospital…

Aku segera mendapatkan talipon sesambil masih mendukung pemaisuriku itu… kalau bukan die yang mintak aku answer the phone, sumpah pasni, aku buang talipon tu, andai moment tadi berakhir sebab dek panggilan menganggu tersebut….

“Ceh.. gampang qd… aku nak mendukung pon susah….” Keluhku setelah nama qd terpampang memanggil di screen hansetku..

“Qd honey…. Nak I angkat ke???” Tanyaku padanya…

Just answered it,.. kate pemaisuriku sambil die sibuk menjamah leherku dengan bibir dan lidahnya….

Aku : “errrr..“Hello??”

QD : Weh… watpe??? Tido ke??..... melepak jom!!!! Minum2 air… ajak qd selamber tanpa memikirkan bahawa perasaan aku yang membare nak sepak2 kepale die pada waktu tu… rase nak lempang pakai t square je rase…celake…..
Sebab aku da berbini.. bini aku cantik….dan aku sayang bini aku… dan kitorang nak pegi mandi…mmm….

Aku : “Jap…”

“Sayang, u dengar x qd cakap ape???..”

Sambil berbisik, “ u nak I ke qd?? “… bisik sayangku lagi.. mukenye hamper berubah….

Shit…

Aku : qd, xdapat beb.. aku ‘penat’ la… lagipon orang Umah aku x sihat.. aku kene jage die..”

QD : “ko cakap ngn sape tadi??” orang Umah??? “…. Bile mase ko berbini???....
Jadi2 la tido nye… xbek tido asar2 nih… jom kite melepak lagi bagus…

Peril qd dengan nada yang baru berkire kire nak gelak…

Aku : asar??? Jap… gampang qd….ko bagi balik bini aku…”celake!!!!!!.... “da sampai umah, msg aku.. nak aku nak mandi jap…”



“Bestnye berbini….”

7 Comments


kah3!!!!gammmpaaannggggg qd!!!!
apsal lu kejotkan anep????
kah3!!!bedu r ko ni nep...tapi gua caya beb sama lu!bole bikin adik gua tersengguk2 sambil ketawa,hahahaha...cibaiiii~~~
tabik2!


hahahahahahahaha!!!!!.....
kahkahkahkahkahkahkah!!!!!....
muakakakakakakka!!!!!...
saketnye perottt.....dh terguling2 ni...hahahahaha

camim igt ke dh kawen btol2... sampai ati tk ajak...hehe.....

kem salam kt permaisuri k...

qd besh!!!! :P


cilakak anek!! ko burukkn name aku?!! da aku kne mrh ngan najib.. nseb baik camim kate aku besh... heheh.. jgn tdo lak ptg kang!! amek aku, kte g lepak. hehehe..


hahahahaaa~~~
arghhhhh!!!aku maseh xle trima kesudahannye!


hahahahaha...aku gelakkan je..1 day nept..1 day..


kacau daun ar qd..
nyaris nyaris gua dapat baca cite ala ala cikgu suraya..


hahahahaaaa....


hahahaha...sori beb.. wa bz ckit 2 ari ni... xsempat nak balas comment lagi.. xda hal la.. arap2, bini gua tu datang lagi.. dan paling harap, bukan mimpi di gerak qd lagi la.. hehe..

Copyright © 2009 OPTIMISME All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.