4

kakak..

Posted by jackfred on Tuesday, August 04, 2009



Di hujung hari perkahwinan abangku, kakak mendapatkan aku..
Kakak adalah adik sepupuku yang berusia 5 tahun..
Sangat rapat denganku… sedang menikmati ice cream di luar dewan majlis berseorangan..

Bile die Nampak je aku…

Kakak : Banep…. Banep pegi mane??? puas kakak cari..

Aku melabuhkan punggung di sebelahnye… berhampiran kolam ikan.. di pintu hadapan dewan dimana tempat abangku melangsungkan perkahwinannye dengan kakak sara… kak sara cantik.. heh…

Trus je die hinggap ka atas peha aku….

Aku : Banep pegi toilet.. …padahal...(PEGI ISAP ROKOK)…

Kakak : Eeeiiiii…..banep, banep…kenape abanep suke isap rokok??

Aku hanye mampu tersenyum…
in fact aku xpernah isap depan die.. tapi die dapat bau..

kakak : Kakak rase abanep xtengok tv la….Kakak xnak boyfriend kakak isap rokok….Nanti kakak yang dapat sakit lebih…

Damn… budak kecik besar ni pon tau…
Kenapelah aku ni susah sangat nak paham n benti…

Kakak : Banep2…. Kite kawen 2 orang la….

Aku tersenyum lagi…. Lalu bertanye…Kenape kakak nak kawen ngn abanep??

Die terdiam kejap, lalu die balas…
Kakak : “Kakak nak abanep peluk kakak macam papa peluk mama kat dalam bilik tuh”…..ujarnye…
Tapi, mama kate, kakak kene kawen dulu baru bleh peluk-peluk macam papa n mama..” keluhnye lagi….

Hahhahahaaa….. jam la maksu aku ni… klu ye pon nak memanje ngn laki tutup la pintu bilik tuh.. da kesian kat anak2…

Naseb bek budak2….

“Kakak, nak gule2??.... banep belanja….”

nakkkkk!!!!!.....

p/s : jage kelakuan anda di depan anak-anak atau budak-budak… minda mereka suci lagi..
: budak kecik pon tau rokok tu bahaye… hado…. Bile nak benti ni..

4 Comments


haha...
haha....
hahaha....ha...
ha...hahah...
haaa....huu~teruk btul...

yes~kne tulis dlm list nep...aku dah smggu batok xbaek2 lg...rse rugi plak sapkok xde rase nih..cinabeng...


wa ingat nak benti la.. tak green la isap rokok ni.. dalam design kite apply green, tapi kite isap rokok.. tak true la beb...


bagusnya kakak tu.. 5 tahun pon dh pandai...

skang mmg susah nk dpt laki yg tk merokok...
kalau dpt mesti besh...
sgt bertuah...
hehe.......


senang je pujuk ya?
bagi je gegula..

alahai...

Copyright © 2009 OPTIMISME All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.